2018/11/07

三週年結婚紀念日


三年前的11.01,我們在峇里島舉行了屬於兩個人的幸福儀式,整個過程從一開始的緊張、念誓詞時的感動落淚到結束後拍婚紗的輕鬆搞笑,雖然只是簡單的教堂婚禮,但這就是我們想要的~與眾不同、簡單溫馨而且屬於我們的婚禮記憶.....


我真的很感謝我老婆,願意這樣相信我並配合演出,希望我沒有辜負她那句堅定的~Yes, I do!!
今天,我想再一次把誓詞送給我老婆,謝謝妳,我愛妳.....
I, Chris, in the presence of God, take you Glory to be my wife.
All that I am, I give to you. All that I have, I’ll share with you.
Whatever the future goes, I will love you and I stand by you.
I will encourage you, listen to you, and share with you openly and honestly as long as we both shall live.



0 Opinions:

張貼留言

既來之,則留之....

 
;